Pucca Günlük serisi - kitap yorumu

By İPEK - Şubat 25, 2020

  • Herkese Merhaba ! Bugün sizlerle Pucca günlük serisinin neredeyse tamamını inceleyeceğiz. Neredeyse tamamı dememin nedeni ise 7. kitabı henüz okumamış olmam. Okuduğum zaman ise bu yazıyı güncelleyeceğim. Takipte kalın ! Bu kitap seride en sevdiğim kitap. Tabi ki ilk kitap olması onu önemli kılıyor. Okurken o kadar çok yerinde güldüm ki o yüzden şimdiden benim favori kitabım olduğunu söyleyebilirim. Bütün seri boyunca okuyacağımız karakterleri tanıyoruz bu kitapta. Her şeyin başlangıcı diyebilirim o yüzden bu kitaba puanım 9/10



  • Gelelim 2. kitaba. Sanırım en kalın Pucca kitabı bu. Yer yer aynı şeyleri okuyor hissi verse de yine de beni güldüren bir kitaptı diyebilirim. Ben sıradan okumadığım için diğer kitaplarda olduğu gibi bunda da başında iyi anlaşamadığı kişiyle kitabın sonunda iyi olacağını bilerek okumak biraz can sıkmadı değil. Yine de samimiyeti her zaman bana çok geçiyor. Son sayfalarındaki hitapta çok güzeldi , beni çok güldürdü. Puanım 6/10





  • 3. Kitap olan Allah Beni Böyle yaratmış kitabını ne yazık ki fotoğraflamayı unutmuşum. Ama 3. kitabı 2 den biraz daha sevdim diyebilirim. Yer yer duygulandığınız mutlaka bir bölüm oluyor her kitapta. Yani aslında bizim güldüğümüz şeyler eminim yaşarken o kadar da komik olmuyordur. Bu kitapta önceki kitaplarda bahsedilen şeyler biraz daha açılıp irdeleniyor. bu kitaba puanım : 7/10


  • Puccanin ilk kitabı gibi asla olamaz diye düşünüyorum. İlk kitaptaki gibi güldüğüm ya da gerçekten çok iyi anlıyorum seni ya dediğim bir kısım olmadı. Konusu klasik pucca kitaplarından farklı değil. Samimiyeti de keza aynı şekilde. Ama dediğim gibi ben sanıyorum ki hep ilk kitabı okurken hissettiklerimi arayacağım diğer kitaplarında da . Haliyle bulamadığım da da beğenmiyorum 
puanım 4/10

  • 5. kitap olan O Adam Buraya Gelecek ise tesadüfen aldığım ve saçma bir şekilde seneler önce ilk okuduğum kitabıydı Pucca'nın. O yüzden onunda okurken fotoğrafı ne yazık ki elimde yok . 5. kitapta artık daha önce kitabının filmi çekilmiş bir Pucca karşımıza çıkıyor. Tabi ki karakterimiz samimiyetinden asla ödün vermiyor. Önceki kitapların tutmuş olması da onun yaşantısını pek değiştirmiyor.



  • Benim okuduğum son kitap olan Şimdi Biz Neyiz ? ise aslıda şuan da sosyal medyadan gördüğümüz her şeyin daha detaylı hali diyebiliriz. Sonunda hayatının aşkını bulduğuna inanan Pucca 'nın hikayesi bu kez mutlu sonla bitiyor. Kitabın sonuna çok güzel fotoğraf kolajı eklemişler. Dizayn olarak en beğendiğim kitap ise bu oldu bu yüzden diyebilirim.  Puanım 6/10
  • İlerleyen günlerde 7. kitabı da okuyarak bu yazının sonuna mutlaka ekleyeceğim !


  • Paylas:

Bunu da beğenebilirsin

0 yorum