Meredıth Schorr - Şimdi Moda Pastel , Artık Bir Kitabım Var kitap yorumları

By İPEK - Ağustos 04, 2020

           
Herkese merhaba !
Bir kitap bloğum var ve evet bu benim okuduğum ilk seri ! Tabii iki kitaplık bir seri , seri kitaptan sayılırsa...
BKM kitaptan ilk önce arık bir kitabım var kitabını aldım ve okuduktan sonra bir de baktım ki bu bir seri ve okuduğum ikinci kitap 😅 Hemen aynı siteden ilk kitabı da alıp okudum. Gelelim tek tek kitap yorumlarına





Şimdi moda pastel benim bu yazardan okuduğum ikinci kitap. Ne yazık ki artık bir kitabım var da bu kitabın devamıydı ve ben onu önceden okuduğum için aslında bu kitapta yazılanların çoğunun sonunu önceden biliyordum. Kitap uzun olmasına ve sonunu bir nevi bilmeme rağmen benim için çok kısa sürede okundu. Dili ve anlatımını çok seviyorum bizim için çerez sayılabilecek ve üstünde çok fazla düşünmeyeceğiniz bir kitap. Yinede elbette kitapta rahatsız olduğum yerler yok değil. Öncelikle seksle ilgili sürekli bir sohbet dönmesi bana biraz fazla geldi. Çünkü bunun bir aşk romanı olduğunu düşünmüyorum. Bu eğer bir kadının kendi hayaline adım atması romanıysa bence bu detaylara gerek yoktu. Yinede bu yazarı okumaya devam edeceğim
Hikaye Kim , arkadaşları ve erkek arkadaşı arasında geçiyor. Başarılı bir blog yazarı olan Kim nihayet erkek arkadaşının desteği ile bir kitap yazıyor. Kim'in özel hayatı ve kitabın basım süreciyle ilgili yazılan bu hikayeyi okumak çok keyifliydi. Dili gayet güzel okunması güzel bir hikayeydi. Bazı yerleri fazla klişe ve tahmin edilebilir olsa da benim sevdiğim bir konudan bahsettiği için ( yani kitaplardan ) ben sıkılmadan okudum.

  • Paylas:

Bunu da beğenebilirsin

0 yorum