Benjamin Button'ın Tuhaf Hikayesi- F. Scott Fitzgerald kitap yorumu

By İPEK - Ağustos 08, 2020


Benjamin Button'ın tuhaf hikayesi'nin daha önce filmini izlemiştim. Kitap alışverişim de modern klasikleri serisinde yer aldığını görünce alıp okumak istedim. Oldukça kısa bir kitap ve bu kadar farklı bir konunun bu kadar kısa bir şekilde yazılacağını düşünmemiştim. Kitap birde bölümlerden oluştuğu için okumak bir saatten daha kısa sürüyor. Çok derin ve farklı bir konu , çok farklı bir bakış açısı . Yaşlı doğup genç ölmek fikrinin ortaya çıktığı bir zihinden bu süreci de okumak isterdim. Eminim bizim aklımıza gelmeyen çok farklı ve yaratıcı yerlere değinirdi yazar. Anlatım oldukça akıcı detaylara girilmeden oldukça genel bir şekilde hikaye anlatılmış.

  • Paylas:

Bunu da beğenebilirsin

0 yorum